4. 1. 2016

Konec potvrzení elektronického podání e-tiskopisem (mimo DPH)

Od 1. ledna 2016 už nebudou moci ti poplatníci (nebo jejich zástupci), kteří mají zpřístupněnou datovou schránku nebo mají zákonem uloženou povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem, podávat na finanční úřad přihlášky k registraci, oznámení o změně registračních údajů, žádosti o zrušení registrace, řádná daňová přiznání a dodatečná daňová přiznání, hlášení a vyúčtování datovou zprávou bez uznávaného elektronického podpisu a dodatečně je do 5 dnů potvrzovat v listinné formě tzv. e-tiskopisem (zdroj: FS).

Nadále je možné podávat touto formou jen formuláře k DPH. Od 1.1.2016 však musí provádět podání k DPH elektronicky všichni bez ohledu na obrat (do 31.12.2015 platila výjimka pro FO s obratem do 6M).